Přidat odpověď
Rišulko, toto je neskutečně špatně, všechno.
Učitelka vůbec nepochopila, že má děcko s IVP a že nejde o to, aby jelo stejně a někdo to dělal za něho, asistentka nebo ty, ale že kluk potřebuje jet svým tempem - nemáme náhodou od září inkluzi?
toto je tak špatně, že hůř to ani nejde, další fází je snad už jen problém se spolužákama :(
nejsem si tím teď úplně jistá, ale můžeš podat návrh na úpravu ivp, nevím, jestli to teď má smysl, budou Vánoce, pak v lednu je chaos a je pololetí a hlavně, v lednu bys měla podepisovat ivp, a to hodnocení prvního pololetí a zároveň odsouhlasit druhý pololetí.
Samozřejmě je potřeba nic neodkývat, ale být prudič, aktivní,, sepsat si problémy, návrhy řešení, požadavky... škola s tebou bude mluvit sice neochotně, ale musí, ty máš právo upravit ivp tak, aby to děcku k něčemu bylo
je neuvěřitelný a zoufalý, jak naši učitelé odmítají rodiče jako někoho, kdo jim nemá co mluvit do práce, oni tomu přece rozumí nejlíp a všechny děti srivnají
a je úplně jedno, jesli je to dítě s nadáním nebo postižením, s psychickým problémem, oni rozumí všemu
řeším právě přestup syna na jinou školu, situace se stala neudržitelnou. a hlavní důvod? škola si nenechala poradit.
A přitom je to děcko, jaký většina učitelů v životě neviděla, nemůžou rozumět jeho problému, ale ode mě to slyšet nechtějí, odmítají se mnou mluvit o tom, co a jak na něho zabírá, proč co nezabírá... nic, oni to ví nejlíp. a tak měním školu.
Jestli chceš ve škole zůstat, pak pruď hned a včas, protože buď to vyřešíš, nebo zjistíš, že to nejde a změníš školu rchle
čím víc nestandardní dítě, tím nutnější komunikace a spolupráce školy a rodiny, protože rodina ví, jak s děckem pracovat
vydrž, možná počkej až do toho hodnocení, abys mohla říct, že takto to nejde a je nutná změna, ale pak na té změně trvej -i za cenu změny školy
Předchozí