Přidat odpověď
POtřebuji praktickou radu. Kamarádce A. se rozbil její obyčejný mobil, jiná kamarádka B. jí půjčila svůj starší "chytrý", než si A. obstará nový. Nicméně na tom chytrém nebyla vypnutá mobilní data, A. - zhola neinternetový a netechnický typ - netušila, že je třeba něco takového kontrolovat nebo nastavovat. Po třech týdnech si pořídila mobil nový (klasický tlačítkový) a dotykáč vrátila. Po dalších 14 dnech dorazila faktura na víc než 3500 a je z ní patrné, že největší položkou - asi 3000 vč. DPH, jsou mobilní data, a to cca 60 MB. (Ano, MB, ne GB). Přemýšlely jsme spolu (B. je služebně mimo), jak se to mohlo stát, a došly jsme k názoru, že v telefonu byla odblokovaná data a A. ťukla na nějakou ikonku aplikace typu "sudoku", která měla spojení na internet, a denně posílala nějaká drobná data, tudíž se aktivoval nějaký jednodenní datový balíček vícekrát... Kamarádka si není vědoma, že by přišla nějaká sms o aktivaci datových služeb, ale úplně jistá si není, ona v podstatě jen telefonuje, má nějaký mini tarif a smsky na tom chytrém telefonu ani neuměla obsluhovat (a nenamáhala se učit, s tím, že to má jen dočasně); zkontrolovat to teď nemůžeme.
Myslíte, že má smysl pokoušet se o reklamaci?
Předchozí