a nemáte ve škole speciálního pedagoga, který se těmhle dětem věnuje? co jsem byla s dětmi v PPP, tak jsem taky od nich vždy dostala jenom nějakou diagnózu, ve stručnosti mi psycholožka řekla, o co jde a už v čekárně čekali další klienti na vyšetření
pak mi přišla vypracovaná zpráva s doporučeními pro školu (takové hodně obecné - víc času, preferovat ústní zkoušení atd.). u holky byla vcelku o ničem (taky - problémy kompenzované intelektem), u kluka zpráva vedla k možnosti zařazení do speciální třídy na češtinu (a v případě zájmu i na angličtinu, ale ta zatím není nutná). ale hlavně od té zprávy jsme se odpíchli při práci se školní speciální pedagožkou, ke které jsem pak začala s dětma chodit na konzultace a která se snažila poradit, co a jak procvičovat, na co se zaměřit, co je zbytečné, protože v danou chvíli to dítě stejně nedá a tak. holka je v podstatě bezproblémová, jenom potřebuje trochu víc času, tam ty konzultace byly asi jenom dvě-tři, ale s klukem docházím pravidelně, protože u něj je pořád co řešit.