| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ahoj Barbs,
pročítala jsem všechny tvoje příspěvky ohledně syna. Jsem učitelka plavání, učím děti již více než deset let a za tu dobu jsem učila i několik dětí s AS, či klasickým autismem a ADHD. Každé bylo jiné,ale ve většině případech bylo velmi složité učit děti plavat v přítomnosti "speciálního" dítěte. Na plavání to vypadá tak, že každá paní cvičitelka má kolem 6 dětí různých schopností a musí dávat pozor. Pokud,ale má ve skupince dítě, které chce např. pouze skákat /a tím ohrožuje nejen ostatní děti,ale také sebe a i paní cvičitelku/. Není v silách paní učitelky hlídat např. šest neplavců a jedno dítě, které nechce, není schopno...spolupracovat. Na plavání se musí poslouchat. Autistické děti + AS jsem učila v menších skupinkách, cca 2-3 děti na soukromém kurzu a s asistentkou, popř. s maminkou, která mi byla velmi k ruce. Cena kurzu je stejná jako pro ostatní děti. Pouze pokud dítě nezvládlo výuku ve skupině a potřebovalo soukromé hodiny, pak byla cena vyšší. Všechny tyto děti uměly plavat a ani jedno nedalo hlavu do vody. Nikdo děti nenutí tu hlavu pod vodu dávat a je úplně jedno zda je o dítě s diagnozou. Pokud ti tohle řekli, pak jde zřejmě jen o záminku,aby syn nechodil. Byla jsi se podívat na hodině, jak probíhá? Jak se syn chová? Pokud chce jen skákat a odmítá se zúčastňovat jinak hodiny, pak je i pro něj lepší, kurz plavání nenavštěvovat. Cvičitelky chrání sebe i dítě, pokud by se něco stalo. Naprosto chápu, že máš pocit, že ti někdo pořád hází klacky pod nohy,ale ne vždy to tak je záměrně.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~