No v té miniškolce bych právě čekala, že vzhledem k malému počtu dětí se mu budou moci věnovat, brát ho s sebou k ostatním, dohlížet na to, aby se třeba aspoň šel dívat, co děti dělají, i když sám se účastnit nebude. Třeba by to úplně stačilo, pokud chlapečkova symptomatika není vyloženě na specku. Stejně ta logo - myslela jsem, že je pro děti, které mají problém s výslovností, artikulací, než s komunikací jako takovou, to je úplně jiný problém.
Chápu to tak, že příští rok bude chlapeček předškolák a pak do školy?
Sama mám PAS - a vzpomínky na to, jak mne nenechali zabavit se dle svého (jako může chlapeček), na nucení se "zapojovat" do činností, které mne nezajímaly, jen proto, že dospělým to tak připadalo "normální", "důležité" a já nevím jaké, dodnes nejsou dobré a vzpomínám na školku s nechutí.
Do školy jsem pak chtěla - ale k motivaci a zájmu ostatní jsem si musela dojít vlastním tempem, to nejde nijak namotivovat ani tlačit "proti proudu."