Jestli hodnocení bylo vždycky úplně spravedlivé těžko říct, s pocitem vyslovené křivdy a nespravedlnosti jsem ale od zkoušky nikdy neodcházela. Možná si to po tolika letech nepamatuju nebo mě zocelila extrémně nespravedlivá učitelka na první stupni ZŠ.
Sama se snažím být při zkoušení spravedlivá, bohužel se mi to asi nepodaří vždycky. V případě pochybností o hodnocení se rozhoduji "ve prospěch studenta".
A že by to někdo odnesl za ostatní? To neznám. Jedině by se mohlo stát, že zkoušející možná mívá někdy podvědomou tendenci hodnotit relativně. Když jsou ten ten studenti špatní a jeden umí, může dostat A, i když to není úplně na 100%. Obráceně to platí taky. Určitě je to tak u ústních zkoušek. Nemyslím, že by to muselo být vědomé nebo dokonce programové, ale stát se to může. Ostatně i některé formy písemných testů lze hodnotit různě přísně, tam je ale objektivita přece jen větší.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.