Přidat odpověď
Ono je moc hezké, že někdo prostě poruchy nebude uznávat, když má dítě, které nemá žádný problém. Taky nechápu že jedno z mých dětí chyby nevnímá, nevidí a dokonce už ztrácí schopnost psát (neb vynechává a zaměňuje písmenka, kliky háky místo písmen to jistí). Psát se asi normálně nikdy nenaučí- tak má diagnózu. Docházka je holt povinná pro všechny. Co mají rodiče s dítětem dělat? Trénovat celá odpoledne, když zlepšení nejsou vidět. Sama Monty kolikrát píše že nedělá věci co ji nebaví, ale přijde ji asi spravedlivé, že tyto děti, ať mají diagnózu nebo jsou blbější, ať se snaží, většinu školní docházky jsou hodnoceny jako blbé. Taky asi je velmi spravedlivé dostat dvojku s chování za zapomínání a stejnou dostane žák za šikanu nebo nechození do školy.
Prostě některým učitelům by prospělo více empatie a já děkuji štěstí, že jsem zatím narazila na ty lepší učitele, kteří zatím synovi nedokázali školu zprotivit úplně.
Předchozí