U dcery ve 3.třídě jsou děti s nějakou pomocí 4. s nimi asistentka. Řekl bych, že díky velikosti třídy, školy i druhu školy(církevní) ten kolektiv funguje v rámci možností dobře a snaha o zapojení do kolektivu je. Ale děti samozřejmě rozdíly vnímají.
U syna v první to zatím s jedním hypaeraktivním chlapcem, který má také asistentku moc nefunguje. Tam vnímám problém v učitelce po škole, která nemá zkušenosti. Děti jsou na něj alergické, problém je i v družině.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.