Přidat odpověď
Báro, to se divím, že to tomu dítěti není nepříjemné, mít AP nonstop za zadkem, když ho nonstop nepotřebuje.
Asi jsem se špatně vyjádřila ohledně toho přerozdělování; to je samozřejmě v pořádku, že AP pracuje se všemi dětmi, když už tam je. Myslela jsem spíš případy, kdy je ve třídě několik hraničních dětí, ale nedostane ho ani jedno (teoreticky - 4 děti se 2. stupňěm PO, když 5 už by mohlo mít sdíleného AP), nebo je tam AP plně vytížený jedním dítětem a přistěhuje se další dítě, které potřebuje AP, ale nedostane dalšího. Tuším, že ve třídě může být max. 5 integrovaných dětí a max. 2 asistenti, takže když se tam sejde fakt těch 5 fakt náročných dětí, můžou se ti dva rozkrájet... Jestlipak může PPP/SPC situaci v každé třídě individuálně posoudit? Jaký hlas má v tomto rozhodování učitel (jestli vůbec nějaký a nejede se jen podle tabulek)? Podle toho, co píšeš, asi bohužel ne. A jak se to asi dělá, když škola otvírá dvě paralelní první třídy a dvě děti jdou k zápisu už s doporučením AP; dá ředitel/kraj obě děti do stejné třídy a přijme jednoho AP, nebo každé zvlášť a přijme dva?
Předchozí