Přidat odpověď
Děkuju.
Možná působím bojovně, ale opravdu jen chci pomoct klukovi. Má problém se čtením. Jak kdy.
Nejradši by četl jen velkým písmem.
Psaní - psací nemá rád, opět jen velká tiskací - ale i v tom dělá chyby.
Matika - nosí domů nedopsaná cvičení ze školy. Dopisuje doma s brbláním. Sedím u něj, koukám na jiná cvičení. Má x jedniček, a pak dvojky ... z toho samého učiva, jen si blbě přečte zadání, přehodí čísla, nerozumí zadání. Při diktátech prý nestíhá. Ale zase jak kdy.
U něj si říkám, že je to i kombinací jeho povahy a tím vším okolo. Šel do školy v 6,5 l. Přišel nám v pohodě, natěšenej. Což mu vydrželo dva měsíce. O učitelce nemluví. Měla jsem naivní představu, jak bude nadšeně vyprávět o škole, co řekne p.uč.je svatý apod. A nic.
Učitelka v 1.třídě motivovala děti tím, že začala v pololetí dávat i 5.
To že působí neochotně, není jen můj dojem. Sešit(y) z matematiky obsahuje(í) samozřejmě i jiná témata na známky, ne jen diktáty ze sčítání apod.
Když si tu vypisovala dříve, jak píšeš hodnocení dětí. Její bylo na 3 řádky, slovy je hodný, aktivní, nepozorný. Pak už přešla k samohodnocení, takže si děti vybarvují smajlíky, jak samy sebe vidí v tom kterém předmětu a chování. A k tomu už naposledy ani sama nic nedopsala.
Předchozí