Přidat odpověď
Svetlano, tuhle si naše anglictinarka stěžovala, že neex žádné standardy, jak hodnotit, jaký vytvořit znamkovy žebříček (znamkovat se na většině škol musí, dokonce musíš mít i dvě známky z Vv, konkrétně doložitelné za co), že v každé jiné práci (překladatelka, tlumočnice, technický poradce, aj.) bylo přesně zadáno jak, co, kde, systém hodnocení úspěchu, pomáhal jí buď nadřízený nebo tým, věděla, co má splnit a pak to bude ok.
Tady si něco vytvoří, někomu to vyhovuje, někomu ne, zodpovídá se jak klientům, tak jejich rodičům, a také nadřízeným. Po 2 letech už ví, že jí ten stres za to nestojí.
To pro ilustraci toho, jaký rozvoj způsobí známky, jak to chudák učitelka má pořád dokola řešit, pokaždé jinak, někomu prospět, atd...
Předchozí