No tak já mám "hlavu v pejru" hlavně z češtiny. Dcera totiž pozná, kde napsat třeba otazník či vykřičník, ale jak dojde na teorii a popis jaká věta je tázací či rozkazovací kouká jak tele na nová vrata
Teď si třeba o půl osmé večer vzpomněla, že zítra mají umět tabulku z ČJ - teorie o podstatných jménech - rody, životnost, čísla, pády. U rodu jsme myslela, že vlastní dceru uškrtím - rod pozná, ale když se jitzeptám, jak ho pozná tak krčí rameny - mezi ten, ta, to přece není žádný rozdíl
V matematice teď trochu bojuje s kružnicí, ale to se poddá. Zatím trochu bojuje s víceúrovňovými úlohami, ale tam se přiznám bojuji taky hlavně s tím jak napsat zápis. Co se týče prvouky tak teď berou lidské tělo a docela to jde, ale až dojde na horniny a nerosty tak ji bude muset radit strejda google