Přidat odpověď
Loni jsme koupili dům financovaný hypotékou. Do domu se nastěhovali, změnili trvalé bydliště, normálně tam bydlíme, nepronajímáme. Naprosto standardní situace. Banka na začátku roku poslala potvrzení o zaplacených úrocích, byla tam uvedená částka, my jako účastníci úvěru, délka trvání úvěru atd. asi taky standardní papír. Do daní jsem si ho dala já a vše odnesla minulý týden na FÚ. Dneska mi volala úřednice z FÚ, že jim mám donést smlouvu o úvěru, že oni ji potřebují a v mé složce ji nemají, protože je to nový úvěr.
Musím him to dát? Který předpis mi to nařizuje? Účastníky úvěru vyčtou z potvrzení, čí je nemovitost z katastru a z evidence obyvatel a to, jestli tam vážně bydlím nebo ne, že ve smlouvě o úvěru stejně nedočtou.
Ne že bychom měli co skrývat, ale nesnáším postup, kdy si úřední polobůh vymyslí požadavek, neřekne proč a na co a občan ohne hřbet až k zemi a běží plnit.
Předchozí