Přidat odpověď
Souhlasím, že když už se dostanou ven, čemuž se prostě zabránit nedá, tak by k nim měli mít přístup všichni. Tj. hlasovala bych pro formální zveřejnění na stránkách zpracovatele v den testu (třeba večer). Druhý termín je pokud se nepletu dneska, takže moc času nastudovat něco, co doteď dítě v životě nevidělo, stejně není.
Samozřejmě, druhý test aby byl jiný, což bude.
Příklady budou typově stejné vždycky, předpokládám, že stejně neexistuje nikdo, kdo by si předtím nezkoušel cvičné testy, loňská zadání atd.
Tu možnost, jít na oba termíny, mají všichni, takže diskriminačně bych to neviděla. Stejně to všichni stejně nenapíšou...
Diskriminační je naopak to, že někdo se k těm testům dostane a někdo ne. Ale nikoli fatální, protože zas tolik se to od těch cvičných a loňských, které měli všichni, lišit nebude.
Jako ředitel gymnázia bych vedle těchto testů dala i nějaký svůj (třeba ten "psychotest", neboli moderně test obecných studijních předpokladů), kdyby o mou školu byl zájem veliký.
Předchozí