PO rozumové stránce ano, to je dokonce nad rámec (nově začala sama číst knihy velkými písmeny). Inteligence nadprůměrná, vše co neuměla jsem s ní docvičila, to už jsem naštěstí věděla a dělali jsme cvičení a hry z PPP.
Má dyslálili, cvičím s ní každý den. Zlepšuje se pomalu. Dosud neřekne souvislý příběh aby měl hlavu patu. Neposkládá vůbec příběh z rozstíhaných kartiček - zatím zkoušíme jenom ze tří ks. Nedokážu posoudit jak moc ji to ovlivní v čj
![~d~](/g/s/29.gif)
.
Práceschnopnost jí vyšla tak na 50% - což je velké mínus ve třídě s třiceti dětmi. Letos jich u nás možná i bude 33
![~n~](/g/s/15.gif)
. Přiznám se že po zkušenostech s Daníkem nechci opět celé odpoledne dopisovat všechny sešity ze školy.
Špatně je sociální stránka věci. Třídu s 33 dětmi a paní učitelkou která letos bere prvňáky nevím jak bude snášet
![~6~](/g/s/35.gif)
Bohužel, školy s nultým ročníkem nebo školky s předškolními třídami v dosahu neexistují
![~a~](/g/s/26.gif)
. Z naší školky odchází letos 36dětí, míst je ve školkách už dostatek, mám obavy že naberou spoustu malošů a bude ve třídě s dvouletými dětmi
![~o~](/g/s/16.gif)
Takže navíc ji budu muset přestěhovat do nejžádanější školky ve čtvrti, kde se hodně vyskytují odkladové děti a předškoláci, malošů je minimum. Naštěstí školku zná - chodí tam a letos opět bude na letním provozu. Ale logisticky to teda budu dávat taktak, opět nebudu mít děti na stejné trase.