Dobré jméno a spokojenost zákazníků - jak často to člověk slyší.
Takže by měl obchod udělat pro dobré jméno cokoliv, co si zákazník přeje? jj, je mnoho takových zákazníků, co si to myslí...a poslední dobou velmi málo, co pochválí, když vše proběhne dobře i nadstandardně - i toto se považuje za standard, normál, povinnost a právo. Ovšem běda, pokud je něco, co se (některému) zákazníkovi nelíbí.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.