Ne. Nemohlo by, dopadla jsem ještě hůř
. Nemám ani Bc., protože jsem začala studovat rok před tím, než nám rozdělili pětileté magisterské studium na dvoustupňové Bc. a navazující Mgr. Skončila jsem úplně stejně - nedopsanou diplomkou. Rodiče mi to nevyčítali a nevyčítají, jednak nejspíš tuší, že těžko to bude je mrzet víc než mě, jednak se s tím stejně nedá nic dělat. Tvůj syn je bakalář, navazujícího inženýra si klidně může dodělat později třeba i v jiném oboru, pokud se mu to bude profesně lépe hodit. Být tebou, jsem ráda, že je můj potomek samostatný, soběstačný, úspěšný a hlavně spokojený, není to samozřejmost. Ono to není tak přímočaré, že čím vyšší inteligence, tím vyšší stupeň vzdělání a profesního uplatnění, finančního zajištění a životní spokojenosti. Často právě extrémně inteligentní děti mají problémy už na základní škole, někdy "jen" s psychikou, vztahy a chováním, někdy i s prospěchem (přímo v těch předmětech, které pokrývají oblast jejich nadání nebo i geniality). Buď ráda, fakt