Přidat odpověď
Naši kamarádi mají chlapečka s těžkou vývojovou dysfazii. V 6,5 letech nemluví , ani slova,pouze zvuky a broukani či drmoleni. Nyní má chlapec odklad školní docházky, chodí do spec.školky od tří let , ale maminka chlapce velice stojí o to zařadit jej do běžné ZŠ. Doufají , že se to v určitý moment jakoby "zlomi",kluk se skokové zlepší a ze např. S asistentem běžnou první třídu zvládne. Rodice to velice trapi, ze syn v podstate nekomunikuje. Je naděje , že se naučí číst a psát , když nemluví? Nebo musí nejdříve začít mluvit, aby se mohl naučit číst a psát a porozumět textu atd. ? Pořád v předškolním věku jsme jim říkali :on se rozmluvi , to chce čas , uvidíte , atd. Ale já nevím teď....... ten rozdíl v komunikačních schopnostech jejich synka a ostatních deti je ted uz opravdu velký. Lze to dohnat např. ještě na prvním stupni ZŠ? Znáte někoho takového? Děkuji za vaše názory.
Předchozí