Susu, děti se speciálními potřebami jsou většinou zdravé, jen potřebují něco konkrétního, ke komenzaci svých speciáních potřeb. Proč by pro n nemělo být dostupné vzdělávání s ostatními vrstevníky???
Susu, třeba není tak nadaná
![:-)](/g/s/0.gif)
(dcera), nebo se jí málo věnujete
![:-)](/g/s/0.gif)
Dost vtipkování, přesně jak píšeš, to že takovému dítěti umí skola nabídnout dané penzum (které pobere třeba 10 rychleji než ostatní a pak už se jen nudí) a nic navíc, je právě ten problém.
Podprůměrné dítě je pod průměrem. Průměrné dítě pochopí za hodinu, nadprůměrné za 5 minut a podprůměrné by třeba potřebovalo ještě dvě hodiny procvičovat. V každé třídě nějaký ten chronický trojkař/čtyřkař je a toho mám právě na mysli. Možná by měl dvojky (nebo alespoň opravdu rozuměl), kdyby někdo měl čas se mu věnovat.
Je to ten kreslený vtip kdy za katedrou sedí opice, a před ní stojí opise, slon, papoušek a zebra a učitel-opice říká, tak a aby všichni měli stejné podmínky, bude úkol jednotný, ukážete mi jak umíte vyšplhat na strom.