Přidat odpověď
Zajímal by mě váš názor na následující situaci.
Nová učitelka (ne nová na škole, ale nově učí ve třídě), 9. třída.
Opakování z učiva dějepisu.
Učitelka rozdá dětem papíry s otázkami, aby si na ně připravily odpovědi, že z toho budou psát písemnou práci.
Dítě si vše připraví, v písemce na všechny otázky odpoví správně, nicméně dostane trojku s tím, že "toho napsalo málo".
Příklad - Otázka: Napiš vše co víš o TGM.
Odpověď: Narodil se v Hodoníně. Byl to profesor, politik a filozof. Měl 4 děti. Poprvé se politicky projevil v tzv. hilsneriádě, kde se postavil na stranu žida Hilsnera. Za to byl perzekvován. Syn TGM Jan Masaryk byl roku 1948 zavražděn komunisty defenestrací. TGM byl 4x zvolen prezidentem. Po čtvrté odstoupil a místo něj šel Edvard Beneš.
Podotýkám, že otázky na roli TGM ve formování samostatné ČSR byly zodpovězeny v otázkách dalších, takže to dítě ví, jen to uvedlo v jiné části písemky.
Tak teď nevím, jak reagovat.
Co byste udělali vy? Kontaktovali učitelku s žádostí o vysvětlení? Nebo čekali, jak bude hodnocení vypadat, až se bude psát práce z nového učiva?
Za osm let školní docházky jsem něco soukromě s učitelkou řešila JEDNOU (mailem), ale teď mám fakt sto chutí to nenechat jen tak.
Předchozí