Přidat odpověď
No jo, jenže dětem s dys si myslím klasické probrání nestačí. Vždyť slov je tisíce. Loni začali probírat tvrdé měkké souhlásky, ě-je, teď si to zopakovali a ještě budou.
Vyjmenovaná slova říkala učitelka budou probírat 3roky a až pak se dá čekat nějaký výstup. A vidím,že syn zvládá někdy na 1 v doplňování, jinak je to 2,3. A hlavně výkyvy. Doma mi píše slova, chybí mu stále někde čárky a při opravě něco najde a něco prostě nevidí vůbec. A to je to. Že jakoby nejde o to, jestli to probírali a opakují, nebo nová látka. Chyby tam u dys budou pořád, ale ne, že by schválně.
Ona možná známkuje to co vidí, že tedy někdy to napíše dobře a druhý den to samé může napsat s chybami. Ale není to jeho truc ani naschvál.
Předchozí