| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Termix, já nevím. Taky proto nejsem učitelka, asi bych ty lepmly psychicky nedala a skončilo by to trestným činem ublížení na zdraví z mojí strany. ~4~
A teď bez legrace.

Já přece vím, že tenhle trend nevymysleli učitelé, ten prostě nějak přišel. To je tak se vším, vždycky se po nějaké době začne popírat a hanit to, co tu bylo a vymýšlí se něco nového. Nezbývá než doufat, že tohle zase odejde, tak jak to přišlo a lidi zase začnou víc věřit tomu, že v životě je potřeba něco opravdu umět, nestačí jen na to mít "štempl". Ať už jedničky na základce, pak maturitu a vš diplom. Jedno na jaké škole, jedno, co to dalo, hlavně mít ten DIPLOM.

A s domácími úkoly je to taky těžké, já sama proti nim vcelku nic nemám, ale pokud je to tak, že učitelka je lajdák, často chybí, děti nenaučí to co má a potom sepíše seznam úkolů, které mají děti udělat doma, tak mi to vadí velmi.

Při úrovni současné výuky by průměrně inteligentnímu dítěti bez poruch učení či chování mělo stačit to, co pochytí ve škole s opakováním učiva doma pouze před písemkou.
Pokud to někomu nestačí, jeho dítě je pomalejší, má poruchu učení a rodič požaduje, aby se jeho tempu přizpůsobili všichni ostatní, tak je rodič sobec a holt by se měl smířit s tím, že jeho dítku holt "nebylo dáno" a potřebuje větší přípravu.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: