Přidat odpověď
Máš nějak vyzkoušené, že dítě je schopno podat lepší výkon? Že je v jeho možnostech tyhle věci nějak ovlivnit? Pokud to je nějak výrazné, může mít adhd....
Každopádně si myslím, že pomocí nic nezkazíš. Třeba mu dát do penálu lístečky, aby si všechno psal, obalit sešity a učebnice různě barevně podle předmětů atp.
Taky záleží na učitelce. Pokud vás podpoří v tom vedení k samostatnosti, měla by počítat s tím, že minimálně na začátku se to ještě zhorší, takže by nebylo dobré mu to vyčítat nebo psát poznámky, když si něco nepohlídá.
Naše učitelka chtěla pořád syna vést k samostatnosti, na druhou stranu šílela, že "pořád něco nemá". Takže pro nás bylo jednodušší synovi naopak víc pomáhat, třeba i zjišťovat úkoly od jiných rodičů...a pak byla učitelka spokojená a syn víc v klidu. Bohužel. Nakonec mu bylo diagnostikováno adhd, ubralo se na všech frontách. Učitelka sice úplně toto na vědomí nevzala, nicméně my jsme ubrali a ředitelce sdělili, že syn potřebuje motivovat pozitivně a hlavně zapomínat prostě bude.... Já jsem taky chaotik a zapomínám prakticky pořád.
Předchozí