Epepe, mám syna ve 4.třídě, ale fakticky ve třetí, protože je v logopedické třídě a kdyby šel do běžné školy, tak by měl odklad, i učivo mají posunuté, takže berou učivo 3.třídy... ještě loni jsem dohlížela, kontrolovala, ptala se, jestli má všechno, když jsem pak večer koukla a zjistila, že mu něco chybí, tak jsem se ho na to rána ptala, jestli mu ta věc nechybí apod...jinak by toho taky půlku zapomněl, nezeptal se, nenapsal si...přes léto nějak dozrál a teď už jsem to hlídat přestala, do úkolníčku už ani nekoukám, co si tam zapíše, to si doma udělá, když zapomněl ve škole sešit, tak sám prohlásil, že tedy ráno pojedeme dřív a napíše to ve škole...přestala jsem mu hlídat aktovku, co si tam dá, to tam má...začal taky už chodit část cesty do školy sám (jezdíme dvěma autobusy, metrem a kousek pěšky), takže v šatně si tam musí učení ve skříňce zorganizovat sám apod...(mohli jsme ve škole s dětmi i do šatny). Spousta lidí mi tady už dlouho píše, jak ho mám osamostatňovat, jak už by měl tohle a tamto apod...ale já vidím, že to prostě dělám dobře, on na všechno potřebuje delší čas....nikdy bych nešla do školy s nějakou zapomenutou věcí, jak občas od maminek slýchám, že děti doma něco zapomněly, tak jim to maminka o přestávce šla donést, to bych fakt nedělala...ale jinak u nás funguje pomaličku mu toho dávat na starost víc a víc, postupně....a je mi jedno, jestli ostatní děti už dělají samy tohle nebo tamto, každé dítě je jiné....jinak na školách v přírodě ho vždycky chválí, že je naprosto samostatný a v pohodě, takže to s ním asi tak hrozné nebude