Berengarie, mé děti rozhodně nebyly semleté českým státním školství. My se vraceli ze zahraničí. A hledali něco stejně skvělého, energetického, přátelského, podnětného a lepšího než je český standard a děti i já v Scio zklamaní.
Já jsem, plná očekávání, čekala víc než klasické ledolamky na úvod hodiny(snad první, co ti vyběhnou na internetu při hledání)...takové, ty notoricky známé, nezajímavé. Pak úplně běžné hry, pokusy, které dítě nezaujaly, nemělo vůbec chuť to řešit, a neměly na konci ten aha efekt...Průvodce jen na konci řekl, jak by to vypadalo, kdyby ten pokus skutečně dělali...ale oni ho nedělali.
Já tedy nechci, aby to znělo vyrýpaně a konfliktně...ptám se v míru
- máš tedy dojem, že se děti nejen baví, ale i učí? Protože dát 10 000Kč/měsíc za super dětskou párty mi příjde přehnané.
Jaké třeba děti měly zajímavé a podnětné projekty?
Napadá mě, že je možná i propastný rozdíl mezi jednotlivými scio školami...