Já bych Monty nechala spát. Lepší už se o tom vůbec nebavit.
Navíc to zakladatelce zkazilo její téma...
Z mého pohledu se s dětmi učím.
Dcera - běžné dítě, 4. třída, sama zvládá, ale občas, když učitel píše, že je čtvrtletka ( posílá nám zadání do mailu) nebo test z přírodovědy (zase zadání v mailu ve smyslu - plazi, ptáci, savci nebo živá a neživá příroda, horniny, atd), tak jí přezkouším. Když mi přijde, že to ještě moc neumí, tak čtu z učebnice a dávám doplňovací otázky, zda ty informace nasála. Matika a angličtina jí jde sama. ( což třeba ještě ve 3. třídě úplně nebylo - dcera měla trochu problém se zapamatováním násobilky, slovními úlohami. Ovšem najednou raketové zlepšení, dceru matika baví
).
Syn, když měl problém na gymplu, tak jsme probrali to, co mu nešlo. Kupříkladu chodil s tím, že nechápe matiku, když jsem si poslechla výklad od učitele ( jak on ho chápe), tak jsem šla do kolen. Vždycky jsem mu řekla, ať zapomene, co říkal učitel, dala jsem mu svůj výklad a za pár příkladů naprosto v pohodě, nebyl problém. Nechápu, jak někdo takhle blbě může učit matiku...
Čímž chci říct, že občas může doučování být proto, že ti, co děti učí ve škole, to učivo absolutně neumí podat. A doma v pohodě.