ahoj,
nemyslím, že mi to zkazilo moji diskuzi "Nejde nám chemie",
člověk s dobrým úmyslem může prostě narazit kdekoliv nebo může být i nepochopen
takový je život, já se dětmi učím, když potřebují něco vysvětlit, nebo zjistit, zda
jsou naučené na písemku, test..... s prvňákem čtu slabiky, pak přeskočím do šesté třídy ZŠ a když potřebuje něco kvintánka, tak není problém ji pomoct nebo poradit, co má dělat
mám celkem samostatné děti a jsem ráda, že nám nejde jenom jeden předmět, já z toho životní tragédii nedělám, teď ve čtvrtletí nám vychází čtyřka, jestli to vytáhneme do pololetí na trojku, tak já budu spokojená, jak se s tím popere dcera, to fakt nevím...... zažila si špatné známky, zjistila, jak se dá vše opravit, zlepšit, jen v chemii to prostě nefunguje
děkuji všem za podnětné postřehy, kdybych byla sociolog, bylo by to na výživný výzkum, že každý má svůj úhel pohledu.... protože jsme každý originál a máme svou hodnotu a tím svůj vyčerpávající komentář končím