Syn vzhledem ke zdravotnímu stavu léky nemá, ale ten pm neklid je u něj dost výrazný. A byl i v době, kdy byl výrazně fyzicky vyčerpaný, bledý a podrážděný. Neběhal, nalezl po stromech, ale alespoň musel pořád něco osahávat, brát do rukou, s něčím si hrát.
Výsledky ve škole jsou taky zvláštní. Z matematiky třeba donese dvojku a učitelka
kroutí hlavou - syn se vrhá hned na ty nejtěžší, logické úkoly, které spočítá a pak sloupečky s příklady úplně pohnojí. Někdy nepozorností, když nedává pozor na znaménko, jindy špatně vynásobí... Po sobě už nekontroluje.
Čeština to samé... Gramatiku chápe, doplňovačky bez chyby, ale pak píše projekt z přírodovědy (to je jeho nejoblíbenější) a jede, seká to tam, popíše A4, nakreslí ty potvory z hlavy, ale napíše tam zcela nepochopitelně "koríši".
Ale máme hodně věcí stejně. Třeba organizací práce. Výsledek vždy nejistý