| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

" jinak je situace u vas stale stejna jako v te diskusi z ledna?"
Ne, je lepší. To, jak jsem bezvládně padala k zemi mě tedy dost vyděsilo.
Začala jsem používat několik asertivních technik, začala jsem být trapně upřímná (např. proč to neudělám? Protože nechci. Tobě to vadí? To je mi jedno.) a hlavně, a to je nejdůležitější - v určitých situacích mi začalo být jedno, co si o mě myslí. Skvělé na tom je, že je mi opravdu upřímně jedno, co si o mě myslí, není to póza. Nějak to přišlo samo.
Hodně tomu pomohla ta změna zaměstnání. Dostala jsem tam výrazně větší plat - a začala jsem domů nosit stejně peněz jako on, některé peníze i víc než on. To mi hrozně zvedlo sebevědomí, když jsem si toto uvědomila. Že jsem na něm finančně nezávislá. Že když budu chtít, mohu od něj odejít a uživím sebe i děti. On to tedy špatně chroupal, ale co už. Začali jsme kvůli tomu dost bojovat, nechtěl opustit své pozice, odmítal se podílet na "ženských pracích" + na mě chtěl hodit nějaké "mužské" (natírání dveří a tak).
Tak když mi řekl, jak ho donutím, aby vytíral, tak jsem mu řekla, jak on mě donutí, abych vařila. No, a nevařila jsem. Se skřípáním zubů začal vařit on. To mi nevadilo. V některých věcech poté ustoupil.
Ale k ideálu to u nás má daleko.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.