Přidat odpověď
Doopravováno.
Nevím, jak si tady kdosi (nevím, který to byl nick) představuje dělat přípravy o prázdninách na další rok. Přípravy snad nejsou jen o vytvoření zápisu. Musím přípravu dělat z hodiny na hodinu. Nikdy předem nevím, jak hodina dopadne, co vše stihnu a nestihnu, jak budou nebo nebudou pracovat, jestli Pepíček celou hodinu zase prořve nebo ne (autista). Musím si nachystat materiály podle toho, jaké mám žáky a jak jsou schopni pracovat. Jiné věci pro děti s IVP, jiné zas pro pomalé, jiné pro rychlé. Nakopírovat vše podle okamžité potřeby. Vyhledat další materiály, postahovat DUMY, pracovní listy, dokumenty atd. zase podle úrovně žáků - plán na míru s respektem individuality. Jak mohu o prázdninách 23.7. vědět, co budu potřebovat na hodinu 13.12.?
Některé výroky zde jsou tu skutečně neskutečně stupidní úplně mimo školskou realitu. Znovu píši, raději mlčet než kecat do něčeho, čemu nerozumím.
Předchozí