Přidat odpověď
Gabi, ano vymýšlím....
Protože každá třída jede kapku jiným tempem, do termínu čtvrtletky probereme trochu jinou látku, někdy se změní učebnice...
Navíc když chystám čtvrtletku, tak třeba věnuju hodinu až dvě opakování, ty taky musím připravit, čtvrtletku sestavit, obodovat, posléze i opravit, další hodinu společně opravit, vyhodnotit. Jasně, když jsem začínala, trvala mi příprava výrazně déle, teď už ty písemky sekám, ale prostě není to žádný triviální čas. Třeba že bych vzala loňskou písemku a jen na ní změnila datum. Navíc ne každý rok učím ve stejném ročníku, že...
Pořád kolem sebe slyším hlasy, jak by učitelé měli k dětem přistupovat idividuálně, podle jejich schopností, přizpůsobovat jim výklad, látku, zkoušení.. a když tady nějaký učitel napíše, že se věnuje přípravám, tak se stejně dozví, že to není pravda, že si jen někde něco okopíruje.
Díky inkluzi připravuji každý test ve 2-3 variantách náročnosti, podle toho, pro které dítě je.
Předchozí