To je celkem škoda, že mi to nenapíšeš, protože těch zpochybnění nepřímé práce tady bylo víc než dost.
Učitelé v rodině na rovinu řeknou, že na běžné hodiny se nepřipravují, připravují se třeba na přípravné či doučovací hodiny, ale na ty standardní ne.
Já mám třeba na SŠ a VŠ vyzkoušený, že sešity z minulého ročníku poslouží úplně stejně dobře jako poznámky z aktuálního ročníku, i u té matiky - učitelé ve výkladu používají úplně stejné příklady, u všech předmětů k naučení zpaměti je výklad taky stejný...
O individuálním přístupu se mluví, ale rodiče ho jaksi nezažívají. Nestadardní dítě = obrovský problém.
Pracovní listy vytahuji zmuchlané z tašky a nevím, jak mám dítě připravit na test, něco je probrané z učebnice, další téma ale ne, zato k tomu dalšímu je pracovní list