Přidat odpověď
jj, kluk ma take vd, je v normalni ZS, 30 deti. V prvni tride to bylo utrpeni, strasne se tesil do skoly, na nove kamarady a krute narazil, protoze realita mu ukazala, ze stoji totalne mimo kolektiv, pro ostatni kluky byl retard (prestoze v logickem mysleni a v matematice vsechny prevysuje, psat a cist se naucil rychlosti prumerneho dite. Ale mluvil spatne, spatna vyslovnost, spatna skladba vet, spatne pouzivani slov). Cele prvni pololeti se snazil se kamaradit, doma pak brecel. Navic je levej na kolektivni sporty, takze nemel sanci zapadnout ani v tomhle smeru.
Nakonec pochopil, ze nejlepsi je, kdyz si nosi do skoly neco na cteni a cte si....
Ted je ve druhe tride, rec se mi zda na spodni hranici prumeru - obcas pouzije nevhodne spojeni slov, vyslovnost je celkem v pohode, skladba vet take. Cili ukrutne se zlepsil. V druhe tride jim konecne taky priklepli asistentku (ve tride je asi 6 deti s nejakou diagnozou plus dalsi deti, ktere by diagnozu pravdepodobne dostaly, kdyby zasly do PPP).
Ja si myslim, ze kdyz dite vycniva moc, tak pak je to hodne na zvazeni, jestli neni stastnejsi ve specce. Je to hodne tezke rozhodnout. Ono to, jestli se kolektiv rozhodne prijmout "jineho" zavisi na mnoha faktorech. A nemusi to dopadnout stastne.
Ja nelituju, ze je v normalni ZS, jeho prognoza byla, ze se s velkou pravdepodobnosti srovna, a ten sok z normalniho sveta by ho cekal tak jako tak.
Předchozí