Přidat odpověď
Tak já to taky nevím, ale myslím, že by to nějak zohlednit šlo - kromě náročnosti je tady odpovědnost za výsledky.
Jistě že diferenciace mezd je ve školství mnohem obtížnější než u vlakvedoucích a jiných profesích, ale není řešením se tvářit, že nejde a nechat ty nejlepší odcházet pryč. Jednoduchá řešení nejsou ta pravá a ředitelé se musí naučit posuzovat více kvalitativně, ne kvantitativně.
Špatnou zeměpisářku skousnu poměrně snadno, to se dá zvládnout i samostudiem, zvlášť dnes, v každém knihkupectví je dost materiálů, různých učebnic, na netu taky.
Zato matika se bez výkladu učí dost obtížně a pro děti je mnohem důležitější se naučit logicky myslet než šprtat zpaměti zemák. Navíc dítě, které nepochopí předchozí látku, se moc chytat nebude, u zeměpisus nějaká ta okna tak nevadí. A já mít ten samý jev vysvětlovat po stopadesáté, no byla by to tvrdá zkouška mé trpělivosti.
A k té odpovědnosti - přijímačky jsou z matiky.
Mně záleží hlavně na té matice, češtině a jazycích. Ostatní se dá nějak dohnat.
Předchozí