Nejde obrátit se přímo na výrobce?
Mně to vyšlo: Rozbil se mi sonický kartáček na zuby (koupený před 20 měsíci v maďarském eshopu, kde si člověk může stáhnout fakturu cca 6 měsíců po koupi, což jsem neudělala), tak jsem volala výrobci, kde že mají nějakou opravnu. Paní z Philipsu ze mě vytáhla jakési číslo na spodku kartáčku a pravila, že od jeho výroby uplynulo právě 25 měsíců, tudíž mi automaticky uznají záruční reklamaci i bez papíru a pruzení. Chtěla po mě jediné – zabalit kartáček do krabice. V práci se druhý den zastavil kurýr, nalepil na krabici adresu, druhý den přišla sms s kontaktem na automat, který ukazoval, jak se daří kartáčku. Do týdne mi přišel nový – nestálo mě to ani korunu, největší námaha byla s telefonováním a balením kartáčku.