Taky jsem si to projela.
Teoreticky vzato, to co vyznává je poměrně trendy, takže nějak se tím uživit asi dá, cílová skupina je poměrně velká. A tuším Hrouda to vystihla s tím prodáváním příběhu, ke kterému je ale třeba určitá dávka exhibicionismu.
Mně to její psaní sympatické není, pamatuji si jeden blog maminky s třemi nebo čtyřmi malými dětmi, které tragicky zemřel manžel, snad chodila i sem a také vydala nějakou knížku... na rozdíl od téhle paní jsem její psaní a pocity dokázala pochopit, tohle ezo juchání jde úplně mimo mě.
Marketing ani copywriting na klasický brand nejspíš nedělá, to je poměrně složitá práce, na to nestačí umět napsat čtený blog. Možná nějaké ty ezo věci, tam bych tomu i věřila, to je založené jen na víře a na nějakém tom rozjásaném plácání, co se tváří děsně sofistikovaně. Na téhle vlně se veze hodně lidí a hlady asi neumírají.
Ovšem každý to fakt dělat nemůže.