Dítě, vzorné, co se do školy připravuje, teď přinese spoustu dvojek, nějakou trojku. A já se dostávám do stádia, že jsou mi známky a dceřiní učitelé úplně jedno. Po mé konverzaci s učitelem, kdy mi vysvětlil, že trojka je úžasná známka, má dcera je skvělá, ne opravdu se nemá v čem zlepšit, ano, aktivní je a o co mi jde, vždyť je nejlepší ve třídě, vidíte, ano většina dětí má za 4 nebo 4 až 5.
Na výtvarce trojku z výkresu … chodila jsem x let do ZUŠ a nějak jsem nepochopila, za co má tu trojku. Ale o co mi jde, paní učitelka mi vysvětlila, že standardní známka je 3-4. A tak dále.
Jen mi to zkrátka přijde takové, že děti vůbec nemotivují, protože takhle se jim na to děti vykašlou, když ví, že ať dělají, co dělají stejně to bude 3-4. Neřeším, jen se bojím, že se bude ještě nějaký čas připravovat ze své podstaty, je zkrátka taková poctivá, ale pak už jí to nebude bavit, když výsledek se nijak neprojeví