Přidat odpověď
Studenti mají zájem uspět u mezinárodní zkoušky, to je jejich motivace, oni potřebují a vyžadují být připraveni na úrovni. To není o přísnosti učitele, ale o jeho pedagogických a odborných kvalitách. Oni stojí o kvalitního učitele. O vyloučení samozřejmě rozhoduje vedení školy.
Tohle je velký rozpor, co jsem vypozorovala v přístupu ke škole. V česku se pořád hodnotí chyby, opravují desítky let nalajnované prkotiny, žáci se bojí svého hodnocení a dokonce zakladatelka za ohodnocení učitele očekává negativní následky.. Tady ne, tady se hodnotí progress, žáci chtějí uspět a vědí, že s lepším učitelem mají větší šanci. A škola to ví taky, je v systému mezinárodního srovnávání, takže nebere na lehkou váhu kritiku. Jinak jsem byla svědkem docela rázné debaty o loajalitě a vděčnosti směrem k učitelům (asistenka připravila program, na který se dětem nechtělo) ta diskuse je tady otevřena oběma směry, vše se vyříká.
Předchozí