Přidat odpověď
Rohlík náhrady nevozí. Když něco dojde, třeba včera se mi stalo, že jsem objednala něco, co při zpracovávání mého nákupu už neměli, pošlou sms s omluvou nebo zavolají a domluvíme se na případné náhradě. Textovku mi v tomhle případě poslali, když jsem měla nákup objednaný na ráno a nechtěli mě budit, volali včera večer.
Nakupuji i u iTeska, ale Rohlík mi sedí víc, jednak výběrem zboží, a pak rychlostí zpracování objednávky. Rohlík máí navíc příjemnější webové rozhraní, odveze vratné lahve, umožňuje ptalbu v hotovosti a stravenkami... I ti kurýři jsou příjemnější... A navíc poté, co iTesku před Vánoci zkolaboval systém a zrušil se mi nákup pro celý dům (tři domácnosti), už u nich nakupuju jen věci kategorie megamamut, které na Rohlíku vyjdou mnohem dráž - kartony mléka a podobné.
Předchozí