Z+2, to je zajímavé. U matiky by to imho mohlo být rozdílem v efektu pochopení (který se může dostavit v plné síle později, teprve když se rozhodneš a nad učivo opravdu sedneš a zapneš mozek) a efektem tréninku a cviku v určitých druzích úloh (které ti můžou jít částečně mechanicky a tak se nemusíš dopracovat k vnitřní logice). Ale to jsou jen mé dohady. Nadržování je taky možnost, pochopitelně.
Ačkoliv osobně jsem zažila na SŠ ve fyzice výrazné nadržování klukům (tomu holka nemůže rozumět - projevovalo se to tím, že holky byly smeteny u zkoušení s "neumí" v prvním okamžiku přemýšlení, které se u nich nepředpokládalo; v písemkách jsme měly kupodivu obdobné výsledky jako kluci, ale na vysvědčení známky horší, díky ústnímu zkoušení).
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.