Žženo, moje zkušenost je taková, že drtivá většina učitelů jásala, když žák látce skutečně rozuměl a byl schopen hovořit vlastními slovy. Takoví byli vysoce hodnoceni. Ovšem jen minimum žáků nebylo líných na něco takového, většina si pohodlně vystačila s tupým odpapouškováním pár vět ze sešitu či učebnice. Samozřejmě též podle předmětu - někde záleželo více na znalosti pojmů, jinde na souvislostech či výpočtech .. Ono je podle mě mylné vycházet z toho, že žák lační po vědění a chce se mu přemýšlet. Mnoha žákům se vůbec nechce.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.