Přidat odpověď
Žženo, jsem si jistá. Chtěla doslova i ty omáčky, nejen definivce. Omáčka se mohla velmi mírně lišit od vzoru. Minimálně jedna z těch učitelek tomu nerozuměla. Když kluci, kteří se připravovali na příjmačky z matiky a fyziky, přišli občas s příkladem, na kterém se zasekli, ať jim s tím pomůže, neuměla to vypočítat. V půlce příkladu položila křídu a řekla, že teď na to není čas, povím vám to zítra. Doma jí to vypočítali synové a ona to napsala druhý den na tabuli. tahle učitelka byla šprtka, nechápu, jak zvládla vystudovat mat-fyz. Byla s ní na koleji moje milovaná matikářka ze základky a kdysi v dospělosti na ni přišla řeč, tak mi popisovala, jak se učila i výpočty zpaměti a ještě ji nabádala, ať se to neučí celé, že když bude sebevědomě rychle vykládat, stopnou ji po 5 minutách a dají jí jedničku
Předchozí