Přidat odpověď
Aleno,
blbý je, že na tom, jak by škola teda vypadat a fungovat měla, neexistuje shoda. Veřejná, politická, ani odborná.
Všichni akorát vědí, že je to "všechno špatně", tak se jde cestou očesávání bez koncepce, špatně je biflování, špatně je faktografie, tak to uříznem, lidí co maj z mládí pifku na "blbou úču, co chtěla moc znalostí" je asi nejvíc a najde se tam snadno shoda. Jenže se nějak už neřeší, co tedy místo toho a jinak. Změny jsou na půl cesty, komplexně problémy neřeší. Učňovské školství v prdeli a ukaž mi soudného rodiče, který by zrovna tam dítě, to slabší, ochotně dal. Všichni se dál budou rvát na SŠ, a na tohl bakaláře samozřejmě, a to snižuje laťku i v dalších stupních školství.
Předchozí