Přidat odpověď
Aleno,
já zas moc nechápu, jak si to extra rozvíjení kdo představuje.
Jo, dovedu si představit, že dítě dostane práci navíc, jinou práci, že ho učitelka zapojí do výuky třeba tím, že něco bude vykládat místo ní, zpracuje nějaký referát... ale když se tu mluví o nějakým mimořádným nadání, má u něj ten učitel sedět a probírat s ním v první třídě Pythagorovu větu, když má ve třídě 20 nebo 30 jiných dětí, co se musí naučit sčítat a odčítat?
Nadaný dítě, i jednosměrně, se snad umí svým nadáním dostatečně zabavit samo, proč by mu měl pořád někdo asistovat na úkor ostatních? Umíš počítat do sta v první třídě, fajn, tady máš pracovní listy pro třetí třídu a počítej si. Jaký další extrabuřty si tak asi představujete?
Předchozí