Přidat odpověď
Jo, tu hodinu navíc bych teda nijak nepreferovala, připadá mi to jako zbytečné zatížení toho dítěte. U nás teda klidně i v družině dělají různé pracovní listy, mají jich tam hromadu, mohou si z toho brát + třeba na notebooku jim pouští ta on-line cvičení, to ty děti taky baví... Tam si každý zvolí svoji obtížnost, jakou dává... Ale jako dělat to nemusí, ale často vidím, že to ty děti dělají fakt dobrovolně a rády. Malý si to pak nosí domů nebo zakládá do svého portfolia, to jsme si teď brali třeba domů po pololetí na prohlédnutí.
Nevzdávej to a hledej, třeba tu školu najdeš. Já byla před rokem taky zoufalá, ptala jsem se snad všech, co jsem znala. Nakonec mi jedna kolegyně notářka poslala odkaz na článek v nějakých internetových místních novinách, kde se o této škole psalo (prostě nemají žádnou reklamu, skoro mám někdy pocit, že je to takový tajný spolek), tak jsem si tam hned zamluvila pohovor s ředitelkou + podívat se na vyučování + hned jsem si "zamluvila" místo.
Chodí do ekocentra, do galerie, do knihovny (městské), na nějaké tvůrčí workshopy, učí se blokově, neznámkují, jen výjimečně mají domácí úkoly ... Ale taky se normálně učí, jak se tu občas píše, že alternativa je leháro, tak oni jedou normálně učebnice - matiku Frause, češtinu "Pepu", akorát teda s hromadou sólo pracovních listů, bez drezury...
Předchozí