Přidat odpověď
Často se nám ve firmě stává, že se naši klienti vymlouvají, že zaplatili, ale omylem poslali peníze na jiný účet. Až do nedávna jsem tvrdila, že všichni do jednoho kecaj a mně se to stát nemůže. Jenže ouha, nedávno jsem zadávala trvalý příkaz na platbu do FO, dcera mi číslo diktovala, já psala. Objevila se hláška, že daný účet neexistuje. Tak znovu, já diktovala, dcera psala. Zase neexistuje. Napsala jsem mail správcové, ať překontroluje číslo účtu a pošle ho znovu. Poslala, a znovu příkaz nešel zadat. Tak další mail spolu s dovětkem, ať si to příště raději dvakrát zkontroluje. Poslala mi výpis z účtu s daným číslem - a já teprv teď zjistila, že v č. účtu jsou čtyři jedničky a my tam vytrvale zadáváme jen tři....
Předchozí