Přidat odpověď
Ja treba... pracovala jsem dlouha leta s pristehovalci. Vyrizovala jsem jim ruzne zalezitosti (nebylo to v mym pracovni naplni, ale mela jsem v pameti, jak je slozite neco sama vyridit, OBZVLAST kdyz chapu informace na zaklade SVE zkusenosti (=ktera se neshoduje s mistni praxi).
Nekdo sel treba do banky, ze by potreboval pujcku. Dostal tak kupu papiru a ustni informaci, jak se o pujcku zada a jak to posleze funguje se splacenim. Vse vyplnil, a posleze se velice divil, ze tu pujcku nedostal.
Ono tam totiz nebylo NIC o tom, k cemu banka pri rozhodovani prihlizi - a on se na to v bance taky neptal. Vubec ho to nenapadlo, protoze urednik s usmevem kyval.
A jeste k tomu DUVOD zamitnuti nebyl vzdycky ani stejny, ackoli okolnosti stejne VYPADALY. Nekomu treba zamitli, protoze tu nemel stale povoleni pobytu. Nekdo ho mel, ale nemel STALE zamestnani, pouze casove omezene. Nekdo mel az nizky prijem. ... a dalsi duvody. To v Tech papirech nestoji, a kdyz se clovek nezepta presne (=prakticky nezna predem odpoved), tak se potom divi.
Předchozí