Matematickou analýzu na PřF UP před 30 lety, takže dnešnímu mláděti info k ničemu. Část spolužáků zůstala v univerzitním prostředí, někdo učí, slušné posty v bankách a IT firmách, jeden sympatický velvyslanec
, jeden spokojený majitel obchodu s oblečením s historií (jeho slova). Na srazu jsme si říkali, že nás škola nenaučila nějaké super dovednosti pro praxi, byla to opravdu pustá teorie. Jedinou praxi si uvědomuji ve třeťáku, kdy nám navezli na fakultu ze Slušovic první stolní počítače a my absolventi výuky dírkovaného programování jsme je ruku v ruce s vyučujícími rozcházeli - věděli jsme toho všichni o nové technologii zhruba stejně. Ale co umíme všichni, kdo jsme prolezli celými pěti lety (a vesměs i ti, kteří v průběhu odpadli) je zadaptovat se rychle na nové výzvy, celoživotně se učit a postavit se k pracem z naprosto odlišných oborů. Já se nějak celoživotně živím účtem, ekonomií a správou ICT systémů. Mimoto jsem porodila jedno muzeum, mám pidinakladatelství, vymýšlím hry a hračky pro budoucí vědce a bavím se všeobecně popularizací vědy.