Přidat odpověď
Ještě jsem si vzpomněla, že od předchozí praktické lékařky jsem odcházela kvůli dlouhým čekacím lhůtám. Neobjednávala na přesný čas, takže člověk vždycky musel čekat v řadě. Když jsem měla doma asi dvouměsíční mimino, omarodila jsem. Babička hlídala čerstvě nakojenou malou, já vyrazla k Dr. Měla jsem asi 2 hodiny času (+ 3/4 hodiny cesta tam a zpět). V čekárně bylo přede mnou 6 lidí. Když poprvé vykoukla sestra, poprosila jsem ji, jestli by mě nemohla vzít dřív, že mám doma mimino, který jsem v době viróz nechtěla brát s sebou. Za první hodinu čekání v čekárně vzala Dr. 2 pacienty a 1 dealera. Asi 30 minut se nedělo nic, jen bylo slyšet "kafíčko a humor". Spočítala jsem si, že bych se do limitu nevešla, když jsem byla 7. a šla jsem zpátky s nepořízenou.
Ale bylo to k něčemu dobré - můj nový praktický lékař je vysoce kvalifikovaný (má atestace ze 3 oborů), takže díky tomu rozpozná kde co. Až se mi občas stane, že se ve specializovaná ambulanci Dr. diví, jak si toho ten můj praktik mohl všimnout.
Předchozí