Přidat odpověď
Podle mého je to celé od začátku špatně.
Jsou děti,které prostě mají určitá omezení a i když se budeme tvářit,že ne,tak tam ty mantinely jsou.
Z toho co vzniklo nemá užitek nikdo. Mnohokrát se tu probíralo,že školy nestíhají zaměstnat a motivovat ani ty nadané ani ty průměrné a už vůbec ne ty pomalejší. Do kolektivu cca 30 dětí vložmě několik dětí s nějakou poruchou a nějaké to dítko,které je třeba ještě mentálně o stupeň či více stupňů níž. V tom se nemůžou dobře cítit ani ty děti ani pedagog.
V zásadě to neprospívá nikomu. Myslím si,že zrušit ty speciální dříve zvláštní školy byla chyba. Jsem opravdu ráda,že mám děti velké a nikdo na nich tyto experimenty nezkouší. Nakonec to dopadne tak,že, kdo na to bude mít bude tlačit dítě do soukromé školy,kde tomu více či méně unikne.
Předchozí